Biznes

Kampanie Google Ads w kontekście pozycjonowania międzynarodowego

Kampanie Google Ads to jeden z najlepszych sposobów na szybkie pozyskanie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży. Nic więc dziwnego, że popularność tej techniki rośnie z dnia na dzień. Właściwe dobranie słów kluczowych i zastosowanie odpowiedniej taktyki reklamowej okazać się bowiem mogą kluczem do sukcesu. Co więcej, w połączeniu z pozycjonowaniem międzynarodowym, kampanie Google Ads pozwalają na rozpowszechnianie marki na arenie światowej, co ma bezpośredni wpływ na wzrost sprzedaży. Sprawdź, na co zwrócić uwagę podczas pozycjonowania międzynarodowego, a omówimy to na przykładzie kraju wina i bagietek, czyli Francji!

Pozycjonowanie we francuskim Google’u

Przede wszystkim należy zadać sobie pytanie, czy chcemy stworzyć na rynek francuski nową stronę, czy też dopasujemy już istniejącą do jego potrzeb językowych. 

Domena

Warto jednak zdać sobie sprawę z tego, jaką moc niesie za sobą pozytywny wizerunek, który wywołuje domena „.fr”. Dzięki niej od razu zyskujemy większe zaufanie wśród zagranicznych klientów, którzy czują pewnego rodzaju bezpieczeństwo. Dodatkowo jest to szczególnie przydatne dla wyszukiwań związanych z geolokalizacją. Algorytmy sprawdzą lokalizację odbiorcy, oferując mu jeszcze lepsze dopasowanie.

Hosting

Ilość miejsca na dysku, który zajmuje nasza strona, zależy od hostingu. Każdy zastój związany z funkcjonowaniem witryny może obniżyć jej pozycję rankingową. Warto rozważyć hosting francuski, który poprawi funkcjonowanie zagranicznej strony. Dzięki temu nie obciążymy serwera, a nasza rodzima witryna będzie sprawniej funkcjonować.

Język

Francuzi słyną z zamiłowania do rodzimej kultury i języka. Jego znajomość jest więc absolutną podstawą, aby móc osiągać jak najlepsze efekty pozycjonowania. Nie ma tutaj bowiem miejsca na kalki językowe czy wstawki z języka angielskiego. Musisz zadbać o poprawność merytoryczną i nie zapomnieć o regionalizmach, pokażesz wówczas, że dbasz o kulturę, do której wkraczasz.

Pozycjonowanie Francja – podstawy optymalizacji 

Mając już ustalone fundamenty swojej strony, czas przejść do najważniejszych elementów technicznego SEO, które wpływają na czynniki rankingowe opracowane przez algorytmy wyszukiwarki.

Krok 1: Poznaj swoich odbiorców.

 

Krok 2: Stwórz przyjazny adres URL dla francuskiego odbiorcy.

 

Krok 3: Dokonaj analizy słów kluczowych. 

 

Krok 4: Stwórz oryginalne, wartościowe treści.

 

Krok 5: Zoptymalizuj meta tagi.

 

Krok 6: Zadbaj o multimedia.

 

Krok 7: Połącz siły z social mediami.

 

Krok 8: Zadbaj o responsywność i dostosowanie do urządzeń mobilnych.

Podsumowanie

Pozycjonowanie międzynarodowe to świetny sposób na zwiększenie sprzedaży i pozyskanie klientów z całego świata. Wzbogacenie strategii o zoptymalizowane kampanie Google Ads dodatkowo uskutecznia prowadzone działania marketingowe, więc warto poświęcić chwilę na stworzenie zachęcających reklam PPC. Pamiętaj, że holistyczne podejście do promowania marki online okazać się może kluczem do sukcesu Twojej firmy, więc postaraj się wykorzystać wiele różnorodnych typów reklamowania swojej oferty w sieci!