BOHO BEAUTY to marka kosmetyków, która robi furorę. Jej produkty są zabawne, kapryśne i pięknie zapakowane – i wszystkie są wegańskie! BOHO BEAUTY nie używa produktów pochodzenia zwierzęcego w swoim makijażu – zamiast tego używa syntetycznych składników, takich jak aluminium w proszku i mika. To nadaje ich produktom wyjątkową estetykę, którą trudno zignorować.
Marka ma oczywisty talent do dramatyzowania – od słów na stronie internetowej po sam makijaż. Niektóre opakowania są ręcznie malowane, podczas gdy inne zawierają maszynowo drukowane teksty lub symbole. Ich strategia marketingowa polega na tym, aby pozwolić produktowi mówić za siebie, z dużą ilością zdjęć i filmów na stronie internetowej, pokazujących różne odcienie i tekstury. Klienci mogą również zobaczyć, jak bardzo napigmentowany jest dany cień do powiek lub róż do policzków na podstawie tych zdjęć i filmów. Opisy produktów podkreślają przede wszystkim trwałość koloru; wiele cieni do powiek opisanych jest jako “bogate” lub “napigmentowane”.
Wybór kolorów Boho Beauty obejmuje odważne odcienie, które prawie w całości koncentrują się na czerwonej stronie spektrum. Wszystkie te odcienie mają nazwy nawiązujące do natury lub świąt; jeden z odcieni o nazwie “Heart Beet” już samą nazwą przywołuje na myśl Walentynki, podczas gdy inny odcień o nazwie “Garden Grove” kojarzy się z tym dniem.
Więcej na: wyjatkowystyl.pl